mspjullabecca

Alla inlägg under september 2012

hej min dag har varit jätte bra om man inte räknar med idrotten!! fick reda på att paranormal activity 4 släps snart     jag älskar läskiga filmer!! och på http://moviecreepy.bloggplatsen.se/ så finns det på min sida en hel lista men läskiga filmer!    och jag tror att han i min barnvakt är en vampyr han som kan trola e med! han e så söt!      så deta har varit min glada dag! 


/Becca

 jag ska bil fadder till min syrras vän bebis      

 

nr 1 ett gummi band som jag kanske kommer han tills jag dör jag kommer blogga om det och det häner nåt     

nr 2 e jag på habbo e jag inte söt? det var länge sen jag var inloggad där! så kag tänkt hälsa på nåra som inte har har msp som jag faktis börjar sakna men dom var inte inne!  

nr 3 e en bild på MIN msp kille han e så  gullig!! så tänk inte äns tanken att fråga om ni kan bil ihpå med han på msp!!    

När jag skulle ta upp min mobil ur väskan när jag var i skolan så letade jag den i väskan men kunde inte hitta den så tänkte jag a jag har säkert glömmt den hemm och när jag skulle cykla hem så låg den e i cykelkorken!! Det var att ingen tog det xD

Sims 3 övernatuligt och en ny stad!! :D
hehe snygga bilder jag tog

/En glad sims 3 spelande ßecca

Presentation

Hej vi heter Julia (juliaägernajs) och Rebecca (

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards